8 December 2012

Rahsia jimat soping di Tesco

Assalamualaikum...


Tadi...balik keje lambat..lepas tu otw balik gi Tesco..beli barang...


Amik itu ini...gi kaunter nak bayar...buat pertama kali tengok total banyak ni lepas kawen...

Ngegngehngeh...selalu beli sikit pun,mesti 3 angka kat resit...


Nak rahsia beli barang dengan jimat di Tesco??


rahsianye..gi la soping naik moto!!haha..bile amik barang je mesti pikir muat tak nak bawak naik moto..kalau naik kereta tak pikir da..


Ini sahaje tips untuk dikongsi malam ni..:)

posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. huhuhu...betul2 tips berguna nyh kak:)

    ReplyDelete
  2. hahah..betul tu.. bila naik motor memang tak rasa bernafsu nak shopping banyak2..hahaha

    ReplyDelete
  3. tersangat berguna,, lalala,, eh,, saya belum lagi jadi suri rumah. lupa lak,, kih3

    ReplyDelete
  4. hampehh aku ingat pakai kad ke ape ke...hihihi

    ReplyDelete
  5. a'ah..naik moto mesti dua tiga kali pk muat ke x. hoho

    ReplyDelete
  6. hahah...
    suami akak pernah pi shopping naik motor.bawak maisara je..balik tengok2 tak beli apa..beli mainan maisara je banyak..hahahha

    ReplyDelete
  7. setuju! sbb dulu sblm ad keta mmg naik motor. tiap kali nk beli brang mesti fikir muat ke tidak nak bawak dgn mtor.hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page