17 December 2012

Baru pulang bercuti

Assalamualaikum...


Aku dan suami baru je sampai KL.bercuti dekat-dekat aje..pegi Melaka..kemudian ke Gunung Ledang..bermandi-manda..


Gambar?next entry maybe??cepat atau lambat..sebab gambar-gambar dalam kamera...tak sempat nak cucuk-cucuk usb lagi..badan penat..mau dobi baju lagik..


Tapi upload 1 pic utk mereke yang rinduan kat aku..haha...perasan!

Entah kenape..bile tengok gambar kami di Melake,aku tengok rupe aku tak macam preggy 7 month ++..hehe...

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. lama ta singgah sini. hehehe.
    hepi je bakal mama sorang ni! :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...bestnya baru balik dr bercuti yer...:)

    ReplyDelete
  3. aah la..tak macam preggy pun.. kecik je perut.. hihi..

    ReplyDelete
  4. ok la tu..
    akak dulu 7 bulan sampai orang risau tengok..hahahah

    ReplyDelete
  5. Wah g holiday yer.. patutlah cik wan tu MC.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. siapakah gerangan gadis yang di tengah2 tu ye??

    ReplyDelete
  7. hi.. may
    perut comel.. baby conpom comel :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page