Pink Diamond

18 June 2014

Menyorok sambil memunggah.

Assalamualaikum..

Sekarang si kecil ni sudah mula mengembangkan sayap. Dah pandai punggah.. Dah pandai keluarkan baju dari kotak bajunya. Dah pandai bukak drawer dan susun barang dari drawer ke lantai..

Huwaaaa.. Menanges mama!!

Aku memang belum beli almari untuk Qaira. Just pakai kotak comel yang beli kat Jusco. Konon nak pakai box ni masa berpantang je. Tapi, dah terlajak pakai sampai setahun lebih! Haha!

Memang senang kerja si Qaira ni munggah sebab box tu bukan boleh kunci pun!

Sabar je lah tengok dia bangun tido terus 'bekerja'..

Lepas tu.penat..

Hehe.. Macam tengah menyorok je pulak kan. Mana baju mana orangnye ni..hehee..

Kata sahabat aku.. Biasa la.ada anak kecik memang kucar kacir ckit umah. Tapi anak itu kan penyeri. Eceh.. Sweet je.. :)

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. hahah..
    best betuil tempat tido dia.
    shark rasa mcm pernah buat jer masa kecik nie.

    ReplyDelete
  2. jangan mamnya terpijak pulak ye...bergumpal dgn baju..kes sminggu ye

    ReplyDelete
  3. haah.. ni yang memunggah sorang.. kami yang rajin memunggah ada tiga.. just bayang2 je la ya damagenya.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. hehe...comel je kerjaannya tu...;))

    ReplyDelete
  5. hihi... comel je... biase la budak2 kan... :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page