Pink Diamond

19 June 2014

Dah pandai pilih baju sendiri di Jusco.

Assalamualaikum.

Hari tu,saje bawak si Qaira pegi Jusco Anggun dekat Rawang. Nak bawak dia pi main je..

Lepas tu pusing-pusing kat mall.. Qaira dah mula nak berjalan sendiri.. Mujur ada Acu peneman.. Hehee..





Lepas main,bawak Qaira pusing-pusing. . dia lepas tangan aku. Jalan laju menonong! Haish.

Jalam menonong ke depan - buat lencongan - u turn - pergi ruangan baju baby..

Lepas tu pilih baju. Amboi amboi... Baru je beli baju , ni nak baju lagi? Bukan main ye Qaira!

Bawak budak baru dapat kaki,gini lah! Penat sikit layan.. :) Dulu masa dia kecik, nak dia cepat besar. Dah besar, rasa bestnye dulu dia kecik tak banyak perangai! Haha.. Manusia ni gini lah..

Apa pun, mama nak Qaira membesar dengan sihat.. :)

posted from Bloggeroid

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page