Pink Diamond

17 June 2014

Hasil susu yang tidak dijangka.

Assalamualaikum..

Cerita semalam.. Tengahari tak balik pam susu untuk Qaira. Gara-gara lunch di luar.


Bila petang, terus balik rumah dan pam susu.. Qaira? Lepas selesai mengepam selesai baru aku jemput..


Tak sedar,masa pam tu sebotol dah mula penuh.. Yang sebelah lagi baru separuh penuh..


Aik aik aik!! Banyak!


Sekarang ni memang aku pam sekali je sehari.. Sebab sibuk buat kerja luar.. Selalu ada luar opis je.. Biasa pam pun,ibarat kais pagi makan pagi. Hee..


Tapi stok still ada.. Cuma takut out of stock la so, aku still keep in pump! Hee.


Cuma,biasanya tak la sebanyak ini.Qaira pun dah setahun 4 bulan... besar dah anak dara sorang ni.. hehe..


Hehe. Apa pun.. Happy me! Happy mommy! Alhamdulillah. ;)
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Alhamdulillah. :) rezeki qaira :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. murah rezeki Qaira.. chaiyokk mummy..

    ReplyDelete
  3. cik may, lipstick collagen tu mmg okay. cx da guna setahun lbh. Alhamdulillah :) okay

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page