Daisypath Anniversary tickers

31 October 2013

Semoga dia selamat

Assalamualaikum...

Semalam dapat perkhabaran sedih...sepupu kemalangan kat Kuantan...

Dia bawak jemaah haji yang baru sampai Malaysia..kejadian dalam pukul 340am semalam..

Sepupu aku driver van tu koma..masuk ICU..ada 3 jemaah haji meninggal..

Punca kejadian...aku rasa sebab mengantuk ni...

Selalu baca berita kemalangan ngeri.tak sangka kali ni ada sangkut paut dengan family..

Sepupu aku ni ada jugak kontek aku.tu kali pertame dia call.katanya nak jumpa sebab lama tak jumpa.tu pun lepas tau aku ada anak kecik.sebelum ni jumpa time kenduri sedara mara je.

Walaupun tak rapat..rasa sedih jugak.

Semoga dia kuat dan selamat...aminn...:'(

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Innalillah...
    Al-fatihah buat mereka yang terkorban.

    Buat sepupu May, semoga dia cepat sembuh.. Aamiin..

    ReplyDelete
  2. tu lah..ni berita semalam tu kannn
    moga beliau selamat lah ye

    ReplyDelete
  3. ya allah..sepupu may ke? insyaallah dia okay..doa2kan, amin.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum may...semoga selamat hendaknya...;)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page