8 October 2013

Buffered Earning dari Nuffnang lagik.. ;)

Assalamualaikum...
 
 
 
Hari ni sampai opis seawal pagi..;)
 
 
macam biasa..duduk kat kusi.keluarkan cooler beg....bukak kipas mini..(sebab ekon bangunan belum on lagik) .. on pc...cek emel...cek acc nuffnang..tengok berapa ribu ringgit ada dalam nuffnang...
 
 
ribu??!! eceh! korang jangan terpedaya dengan sembang kosong aku tu..hehe..nak tengok berapa sen je ada dalam acc Nuffnang tu...hehe....
 
 
sekali-sekali bukak ada bufered earning baru daaaaa.....ehem ehem....saja tau nuffnang ni....baru 3 hari takde entry..dah pancing buffered earning baru suh buat entry baru tau.. ;)
Nampak tak..dia tarik satu buffered earning, nuffnang ganti lagi 2 ketul buffered earning..alhamdulillah...boleh la simpan untuk Qaira...simpan untuk buat kabinet dapur..



Ahahahaha.....yang masuk berapa sen je..tapi nak buat kabinet katenyeeee.....bagi lah amount banyak-banyak encek nuffnang oiii..hekhekhek....


Okei la..pepagi dah buat entry yang bikin orang lain jeles..hikhikhik....now dah 8.25am...gi koje skang!hehe



TQ nuffnang...


Pssss.korang dapat berapa ketol BE minggu ni???(terasa jadi mak jemah sangat..;p)

8 comments:

  1. akak pun baru dapat dua BE baru
    alhamdulillah...
    ada lah dari tak de
    nak kumpul gak buat tabung 'renovation' rumah akak :)

    ReplyDelete
  2. akak pun berderet..tapi tak pernah nak usik dgn bt n3..malas..tak suka bodek2 dia..ha aah..

    ReplyDelete
  3. tiap kali ko buat entry nuff...tiap kali tu jgk aku masuk akaun aku..tgk ciput gak..haha

    ReplyDelete
  4. wah, banyak gile tu kak. hehe tahniah :D

    ReplyDelete
  5. compom nfnang terasa ni...patut le knor pya ciput je..heheh

    ReplyDelete
  6. Perghhhh...berderet2 tu. Tahniah.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page