Pink Diamond

20 October 2013

Puding kukus caramel

Assalamualaikum...

Hari tu baru buat...kames petang aku buat puding ni...pestime..

Lepas tu gatal upload kat fb..macam kau tuh hebak sangat dalam keje masak memasak kan!!

Nervous jugak nak jamu laki den makan..takut tak kene pada tekak beliau..alih-alih...berulang dia menyuap sudu ke mulut..eceh..:) means ok la tu..


Dah beberape ari aku upload gambar tu kat fb..tetibe ada mak buyong mintak aku buat.dia nak makan..

Oh mennn....!!

Hari ni gigih pi tesco beli telur dan susu cair yang kebetulan mintak ditopup.huhu...

Buat jugak la sebab akak tu peknen..huhuhu...

pss!Ape dessert korang hari ini??

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. wuuu...lama dh xwat puding kukus nie

    ReplyDelete
  2. ingat nak buat brownies petang ni.. tengok kerajinan.. hahaha..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page