9 October 2013

percubaan kek choc moist pertama

assalamualaikum...

baru ni menorai buat kek..yihuu...macam buang tebiat je sebab tak penah buat kek...

rope tak seindah mane..

kecik je..buat pakai loyang yang muat untuk masuk dalam oven mini aku tu...hihu...

topping tu aku buat extra moist!

saje uji skill bab kek-kek pulak!

psst!korang ada resepi kek segera pantas dan mudah???share wif me.tenkiu!!

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. perggghhh indahnya ada masa nak mengekek!!

    ReplyDelete
  2. syabas sebab rajin., hehe saya tak tahu bila nak rajin macam ni

    ReplyDelete
  3. akak dulu pun suka buat choc cake nieH...

    amik resepi dari jiran
    cake dia mmg moist giler

    bahan dia pun sagnat senang
    tepung, coklat, telur, margerin, gula...taraaaaaaaaaaaaaaa..siap!!

    ReplyDelete
  4. hehehe.. lepas raya dah tak buat dah kek choc moist sebab tersilap letak bahan kek moist kite keras.. huhu :P
    Bila tengok May punya kek ni terasa nak buat lagi lah...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page