Pink Diamond

4 October 2013

mana anak aku!!

assalamualaikum...

subuh..


bangun....turunkan Qaira letak kat tilam bawah.takut tergolek sebab Qaira bangun awal..


kuarkan puri pisang dari peti...siapkan packing susu Qaira ke dalam botol...


gi mandi...


siap mandi...masuk bilik...


tengok bilik kosong..atas katil takdek..tilam bawah pun takde..tengok bilik sebelah..pun takdek...

eh..mane 2 beranak ni??


lari-lari anak badak ke ruang tamu..masuk balik bilik aku..ish..mane ni...


baru picit suis lampu kat dinding..tadi pakai lampu tido je..


tengok-tengok si qaira berada di tepi bakul baju..sambil tersengeh tengok aku...


sejak pandai merayap ni..gitu la qaira....



bak kate pengasuh...semua bilik qaira g.dah la jenis tak banyak bunyik..diam je ilang..ilang je diam..

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. haha blh byg cmne..mesti comel je kan tgk dia duk sengeh2 tu

    ReplyDelete
  2. heheheee memang gitulah budak² nie..asal diam je mesti ade projek baekkk punya :)

    ReplyDelete
  3. Jaga2 bilik air..takut dia masuk.
    amboih..tengok makin bulat la anak dara nih..

    ReplyDelete
  4. haha.. bebudak mmg camtu.. kalau dia diam tu maknanya adalah dia buat apa benda yg khusyuk sangat.. kena lah rajin2 jengok..

    ReplyDelete
  5. memang nervous kalau tengok anak takde. saya hari tu tercari2 anak padahal lupa dia atas dukung. adoiii..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page