Daisypath Anniversary tickers

17 October 2013

Ape cite raya korang??

Assalamualaikum...

Selamat hari raya aidiladha..walaupun sedikit terlambat..sebab balik kampung terus je offline..hehe...

Ha.raya aji baru ni hanye cuti pendek sangat..tak berjalan ke mana-mana..cuma di umah mertua dan umah mak je..macam malas nak ke mane-mane. Baju raya pun rotate yang baju  raye puasa jek.haha..pagi raya pakai baju raya pose,dok umah dediam..bagi nenek main puas-puas dengan cucu..

Sambil baring-rehat-santai,sempat abah Qaira melakarkan kekreatipan dalam henpon aku...diam2 je abah ni.khusyuk sangat dengan henpon..aku biarkan je..bila aku tengok gallery hp jumpa gambo-gambo ni semua..

Memula tengok abah Qaira gelak sesorang tengok henpon..aku pun join tengok..terus gelak tahap tak sopan tengok gambar Qaira kat atas tuh.... aku pun terus wasap angah aku..sebab gambar tu dah macam versi anak akak aku yang bongsu...

Lepas tu projek edit gambar ni pulak.gambar Qaira main beskal...okei la..sikit-sikit je..gambar qaira bersama sepupu dia, Cuna.sepupu Qaira ni umurnya setahun lebih..Qaira baru nak genap 8 bulan esok..nampak macam Qaira pulak dah umor setahun lebih..kan?kan?kan???huhuhu

Gambar rambot tocang ni..versi jawa pop.bukan korea pop..haha..tengok gambar ni je dah mengekek sesorang..agaknye cute kot kalau rambut panjang. Ops!hoho.alahai anak... ;)

Tu la projek raya aji Qaira dan abah...jangan marah naaa..hihi..smile je ok.

Tak raya pun Qaira dapat duit raye..hihi..


Korang banyak dapat duit raye x? :)
posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. baby kalau digayakan macammana pun nampak comel hehe

    ReplyDelete
  2. la.keje ayah dia? aku ingat mak dia..haha

    ReplyDelete
  3. ni la koje nye ye??heheheh..
    maisara dengan Mikhail dapat duit raya 20 ringgit je sorang..hahha..tu pun cuma dari jiran2 tetangga je..tunggu duit raya ayah tak dpat2 lagi sampai hari nih..hahah

    ReplyDelete
  4. akak pun ingat keja mak dia :P

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page