Pink Diamond

11 October 2013

Perlukah handbeg berjenama???

Assalamualaikum...
 
Aku pernah teringin nak pakai handbeg berjenama..tapi, bile pikir balik, aku ni tak suka simpan...bila ada sopek sikit, terus tak nak pakai..ataupun aku pakai je handbeg yang sopek tu sampai rasa nak beli hanbeg baru...
 
 
Photo: Perrhhh ayat dia mmg best...agreed ^_^# good nite★☆
 
Nak beli yang mehel pun, dok pikir-pikir jugak banyak lagi mende lain yang lagi penting...memikir jugek keperluan lain!
 
 
hehe..
 
 
Korang acane?

4 comments:

  1. perlu kalau untuk menunjuk2..
    tidak perlu kalau untuk keperluan harian:)
    hehe..

    ReplyDelete
  2. bagusnye Nasha ni! ai pun x mampu nak beli beg semata² dgn harga ribu riban :)

    kalau setakat 20-30 ringgit jual kat kiosk tu selalu bertukar ganti hehehee

    ReplyDelete
  3. aku kurang membeli utk diri sndri..xtau la nape dr dulu2 kalo ada duit pn aku syg gila nk beli brg bukan2..mksud aku yg mahal melampau.

    ReplyDelete
  4. Zaman sekarang ni handbeg pun banyak yang klon..Tak penting sangat pun yang berjenama.. Harga mahal.. membazir je kan..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page