Pink Diamond

3 October 2013

bila dia mula belajar duduk

assalamualaikum...

entry untuk anak..:)


qaira dah mula duduk sendiri..tapi masih tak stabil dan cuba mengimbangkan badan sendiri yang agak bam bam..;)

eksyen nak duduk sendiri tanpe di pegang..hamboih-hamboih..bajet dah dewasa sangat ye..tapi aku still berjaga-jaga...

pegang jugak tangan qaira.tapi ditepis..eceh..feeling-feeling dah besar ye....

hihi..ni aktiviti kat umah sambil tunggu kawan mama sampai umah..

sekarang dah laju bergerak ke sane sini kate ibu qaira..jap-jap ilang..

ilang dari pandangan mata....:) semua ceruk ruang qaira masuk..

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. besar dah dia..dah rupa ank dara dah ni..hhehe

    ReplyDelete
  2. x lama lagi arfan pn akan lalui benda ni.x sbr nk laluinye hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page