19 September 2013

santai di Port Dickson

Assalamualaikum...

Cuti sempena sambutan Hari Malaysia baru ni,aku pergi Port Dickson..idea abah Qaira..:)

Santai ala-ala picnic giteeww...

Dah namanya picnic mesti la bawak bekal...malam tu aku masak rendang ayam..kiranya dinner malam tu makan rendang tapi masak extra lebih untuk picnic...pagi sebelum gerak adik ipar buat sandwic...aku tambah menu iaitu sambal ikan bilis..nak padankan dengan nasik himpit..:)

tapi..takde gambar makanan pun.! haha..

sampai je tepi pantai,dah sebok nak mencekik..lapoorr!!

lepas tu bawak Qaira main air..

Sangat eksaited oke main tepi pantai dengan anak umor 7 bulan!hihihi...

Sebok je aku cangkung kat tepi tu sambil pegang Qaira,ombak tetibe naik tinggi..basah sikit baju aku..

Bila dah penat,bawak Qaira baring dalam stroller dia..

Tapi..tak lama la dok diam dalam tu..kalau orang pegang dan dukung baru Qaira tak ngamok..

Petang baru gerak ke Nilai..cari tikar Qaira!!!hihihi...

missi mencari tikar saje..sambil usha karpet lawo!
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. bestnye jln2. anyway, comel lahai si baby huhu

    ReplyDelete
  2. ewah qaira.. siap ngan sunglasses pink lagi.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. siapa yg seronok ni..mamanya ke anaknya?

    ReplyDelete
  4. ehh..kita pun g PD jgk ritue hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page