Pink Diamond

18 September 2013

18.9.13 Qaira 7 bulan...dekat 8kg dah!

Assalamualaikum...
 
 
Tanggal 18.9.13..eceh..tanggal ye.. ;) jangan marah kengkawan..;)
 
 
Hari ni genap umur Qaira Qaisara 7 bulan...sudah 7 bulan jugak la aku jadi mama...alhamdulillah..
 
 
 
Semangat aku amik gambar Qaira pagi tadi semata-mata genap 7 bulan...gambar busyuk macam gitu..baru bangun tido..ngehngehngeh....
 
 
Pe'eelnya pun berbagai-bagai dah sekarang..nak orang pegang dia je..kalau letak kat bawah nangis lelaju macam kene cubit..adui...air mata laju macam air paip..mencurah-curah seiring dengan tangisan...bile angkat dan dukung terus senyap....ngade ye!!haip!
 
 
Sekarang pun dah pandai memilih....kalau kat umah aku, memang susah sikit nak buat kerja sekarang...nak aku yang pegang dia..kalau abah Qaira pegang, Qaira tak nampak aku takpe..bila nampak je aku terus meraung!pening si mama...bila beralih ke tangan aku je terus senyap..
 
 
Kuasa seorang mama...gituuuuuuu..hahaha...menenangkan si anak...
 
 
Pengasuh pun cite benda yang sama...Qaira nak ibu dia je yang pegang...orang tu nak masak pun susah...sian anak ibu Qaira kelaparan balik sekolah..isk...
 
 
Baru ni Qaira tarik bakul botol susu kat tepi tv...habis bergolek semua botol... T____T
 
 
Nasib la kamu budak kenit...buat kecah umah pun kamu masih nampak comel lagi..tak de rasa nak marah tengok muka anak..hehe....
 
 
 
p/s: hari-hari tak sabar nak balik umah dukung anak!heee...
 
 

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page