Pink Diamond

17 August 2013

2 Syawal di Segamat : part 2 pulak

Assalamualaikum...


Cite pasal aku punye raya lagik untuk part 2 pulak..untuk part 1 sili tengok kat halaman sebelum ni di [sini]


Ni cite hari raya kedua..beraya di Segamat pulak..tema laki bini kaler owen...hehe..anak tak bertema dah..sebab baju dia majority purple....huhu...


Anak akak aku yang bongsu nak naik dengan aku sekali sebab ada Qaira...penyanyang budak ni...sanggup datang KL pakai baju tido sebab nak tengok Qaira..hehe..



Sampai kat Segamat sudah petang..tengok bapak aku pun pakai baju owen..eh eh eh.....sedondong lagik...


Besar dah anak akak aku yang sulong ni(dok tengah antara aku dengan sis)..dah boleh geng dengan makcik...(feeling muda belia)


Belah petang sebelum balik umah, singgah kedai makan..kelaparan memasing...huhuhu..


Raya sebijik umah je..tapi kepenatan bukan main...sebab jalan jauh..hehe.....


Malam tuh pulak, aku gi umah makcik belah husband..dekat dengan umah mak aku...malam tu aku beraya pakai jeans & nursing wear je..sebab?peruntukan baju raya untuk berjalan esoknye pulak..nanti takde baju..hahahaha....



Selamat hari raya lagik!

5 comments:

  1. jln sebiji rumah jekan...tapi penat masuk angin..

    happy je nampak...

    ReplyDelete
  2. Banyak la qaira kumpul duit raya..:)

    ReplyDelete
  3. puan,demi jumpa orang tersayang.
    www.iklan-1m.com

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page