Daisypath Anniversary tickers

26 June 2013

my birthday 22 June-as a mama ;)

Taraaa..last saturday is my birthday!22 june..genap sudah umor 27 tahun..alhamdulillah...last year celebrate besday as a wife..dan pada hari jadi tahun lepas jugak aku telah disahkan preggy!!

So, pada 22 jun 2013 aku sambut besday as a mama Qaira!hehe...so ,hepi...takde celebret beria lah..just makan-makan je wif my small family..hehe.....
Kek??takde kek..aku tak mo kek sebab perut lapo nasik....dan sebenarnya baru makan indulgence(betui ka eja macam nih??) secret recipe kat opis hari Jumaat tu..so, tiada nafsu untuk mencekik kek!

Sangat sedap makan kat restoren ni okei....sampai tinggal tulang ikan je!hehe..kuceng tengok pun menangis sebab tak lalu makan tulang semata je..

Masa tengah makan, Qaira nangis kuat!dah la lupa bawak shawl untuk cover nursing in public!adoiii..macamne la..mujur shawl aku pakai ni agak labuh,boleh cover untuk nursing in public.. rasa sangat supermama bile tangan kiri pegang Qaira yang tengah nenen sampai tido dan tangan kanan aku pulak suap nasik...incik suami tolong racik-racik lauk untuk aku supaya aku boleh terus suap ke mulut..

Lepas tu jejalan..beli baju..window shopping...incik suami beli ferrero rocher untuk kite...wah...suke suke...chocolate je pun kan...tapi, kalau pemberian dari yang tersayang chocolate je pun rasa amat bernilai.. ;)
Photo
lepas tu, baru balik umah.mandikan Qaira dan tidokan Qaira..dan aku rehat..buffday gurl sangat kan bile cakap kat husband nak rehat hari tu..hehehehe...

Hepi besday to mama Masszul jugek....hari jadi kite same .. ;) tq buat entry untuk kite-kite.. ;)

7 comments:

  1. selamat hari lahir may...baru jelas tgok gambar ni..akak suka..

    selalu tu kecik sgt..akak ni dah le rabun..semakin comel ibu muda ni..

    ReplyDelete
  2. happy beday mama qaira:)
    qaira dah besar..cepat masa berlalu

    ReplyDelete
  3. happy bufday...semoga panjang umur n murah rezeki...sorry,lame x jengah kat sineh...hehheheh....

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahu,..nak coklat satu..:)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...besday May mekacih juga..:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page