Daisypath Anniversary tickers

3 June 2013

Hari ni bukan monday blues

Assalamualaikum..


Sebab....aku cuti...monday not blues anymore..hehe...

Pengasuh nak cuti...aku pun approved..hihi..aku pun apply cuti plak..sape nak jage Qaira???kalau aku keje...

Isnin yang nyaman ni..teman Qaira borak jap atas katil...penat die bebel..die pun tido...

Aku tak tido..tak boleh tido la dah bangun ni..

Qaira sekarang dah pandai tido sendiri...takpayah enjut dalam buai baru tido..

Bese kalau dia sesorang,die isap jari..nyot nyot nyot....

Lepas tu tertido...

Macam cian je tido sorang...tapi ok jugak...independent ok..hihi...

Ape la khabar bloger mun...indahnya kamu..yang baru deliver baby tu kan..kan..hummm..:)

posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. haha!

    bagi ler adek sorang

    :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...dah semakin membesar nyer die...;)

    ReplyDelete
  3. musim kot..aisy pun suka dok hisap jari..hahaha..

    ReplyDelete
  4. wah,,, dah besar dah dia :D

    ReplyDelete
  5. bertambah comel..

    hisap jari..jgn biasakan tau..nanti sampai besar..

    boleh kecut juga jari tu..nti

    ReplyDelete
  6. Seronoknya cuti..sini tak cuti pun..Besor dah baby nya..^^

    ReplyDelete
  7. aku kbr baik..maap ya..baru mampir disini..hehe

    qaira temboonnnn!!!

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page