Daisypath Anniversary tickers

18 June 2013

Baru lepas pos kulat mekah!!!

 
Ramai yang emel bertanyakan pasal kulat mekah @ cendawan mekah..boleh pakai keduadua nama ye..jangan risau...kalau ikut keselesaan aku, aku suka pakai nama kulat mekah tu...kalau kat kampung, bila batuk sikit, pak mertua & mak mertua cakap 'gi minum air kulat kat dapo'..hehe...kalau kat umah mak aku pulak, bile tengok mak batuk @ sesak nafas (mengah) aku pulak tanya  mak.. 'dah minum air kulat mekah?' begitu la seadanya...
Banyak kebaikan kulat mekah ni....kalau nak tengok kebaikan kulat mekah boleh google KEBAIKAN KULAT MEKAH..komfem kuar..tapi kalau nak lagi senang, klik la LINK NI..aku letak siap-siap tok refference mereka yang nak tau..
 
Dah ramai yang dapatkan kulat mekah ni dari aku...yang datang amik kat opis paling ramai..yang mintak pos ada jugak...yang datang kat umah pun ada jugak..datang jauh-jauh cari kulat mekah ni..yang buat appointment nak jumpa masa aku pi Putrajaya pun ada...yang mintak masa aku tengah cuti bersalin pun ada...kebetulan dia kat PJ je..suh incik suami jumpa die bagi kulat mekah ni..
 
Hari ni, aku baru je pos lagi kulat mekah tu untuk sesorang yang dok PJ..sesorang tu harusla tak kenal..hehe...semoga esok selamat sampai kat tangan dia..
 
Next????sape pulak nak?lai lai lai...aku siap sertakan cara jaga lagi nanti.. =)

3 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page