15 June 2013

Makan bersama jiran sebelum ramadhan

Assalamualaikum...

Hari ni penghuni blok tempat aku tinggal buat majlis bacaan yaasin dan makan-makan sempena menyambut ketibaan Ramadhan..

Incik suami tercinta turun awal untuk baca yaasin..aku turun lepas zohor untuk makan..ekekekeke...

Ada anak kecik tak boleh la nak turun awal..nanti 'tak dan' makan dah kene balik umah kalau Qaira ngamok..

Tapi,alhamdulillah.Qaira is a good girl..tak nanges pun...

Ada jiran yang baik tolong jaga Qaira dan aku gi makan laju-laju...

Abah Qaira pulak, tak pandang langsung kitorang.punye khusyuk mamam ikan siakap 3 rasa..tomyam..ikan patin..ayam goreng berempah..memang best la menu tadi.

Tu haa abah Qaira yang pakai kopiah putih..tak tau khusyuk makan ke seronok bergosip..ngehngeh...

Pukul 3 kitorang balik.

Korang buat pe ari ni?

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. blogwalking here.. sudi2 lah lawat blog saya balik..

    btw, Qaira sgtlah comel. hehe :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...alhamdullilah rezeki...;)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page