Pink Diamond

29 April 2014

Nasik Ayam Pak Mal Shah Alam is not bad..

Assalamualaikum..


Banyaknye nak cerita.! Tapi sibuk sangat. Dan badan pun penat sangat.. Tak dan nak pikir blog.

Hari ni,aku bawak diri untuk inspection projek kat Shah Alam..

Sesatunya projek SPNB siap ada swimming pool! Rugi aku tak beli.huhu.. Dah habis dijual pon..

Dah habis kerja,perut lapo. Gi makan kat Seksyen 11.. Nasik ayam ni dorang cakap gelemer tauuu...

Boleh tahan kesedapannya. Sampai order nasik tambah 1 set..

Tapi semua pinggan memang licin..

Nampak tak..sedap hingga jilat jari. Haha..

Sempat jugak posing sekeping gambar dengan member opis yang tolong buat inspection ni.

Okei.semua muke hepi sesangat buat kerja kat luar. Kebanyakannya dorang buat kerja opis,jarang outstation.

Eh,aku baru siap masak sup ayam untuk dinner. Resepi ibu mertuaku..hihi. Ok..stop now. Magrib. :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page