16 April 2014

Sponsored Posts??apakah?


Semalam aku cuti.. Hari ni masuk kerja.. Lepas sarapan, baru bukak pc.. Tengok Nuffnang acc.. Tengo-tengok, ada sponsored posts..

Err..apekah itu sponsored post?? yang buffered earning pun ada jugak.. Semalam ada masuk 1 lagi buffered earning yang baru..



Sape tau dan pandai.. cer cite kat hakak ni yang tak updated..sob3...

p/s: kak Diana a.k.a senyum-senyum , saya beli ikan tu sikit-sikit je.. hehe..takde la beli bebanyak.. beli ikan bawal hitam 2 ekor... ikan tongkol sekor... ikan cencaru 3 ekor. hehehe.. untuk 2 orang makan je... tak dan la pi nak pi beli ikan hari-hari...hehe.. ni pun dah tinggal ikan bawal je kat rumah... ;p 

2 comments:

  1. kami pun dapat! tatau benda apa..

    ReplyDelete
  2. kalau x silap ni tahun lepas punya survey..
    dulu nuff ada buat satu survey.
    saper yg sempat jawab dpt RM1..
    hanya 3ribu terawal dapat RM1..
    kalau x silap shark ler.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page