16 October 2014

Breakfast kat kerabu bakar Bob Lokman


Assalamualaikum.

Hari ni, bos suruh teman breakfast. Sebelum keluar ke site.

Dia nak try nasi kerabu bob lokman. Kebetulan, kedai ni dekat dengan opis aku. Kira seberang jalan je.. 
So here we go.. 

Aku order nasi kerabu daging bakar. Dengan tea o ais. Air standart.
Tapi kecewa sikit dengan daging bakar yang agak lembab tu masih terasa bau bau lembu tu. So, aku tak boleh habiskan daging tu. Just makan dengan telur asin. Pun dah sedap..

Tapi u ols jangan takut nak try. Sebab mungkin ari ni je dagingnya kurang sikit. Esok mungkin ok. Kan..

Sebelum balik, sempat ambik gambar dengan abg bob lokman ni.
Ramah. Bila kita pandang dia, (besala..Pandang retis kan, beria sikit. Kalau pandang siti nurhaliza lagi langsung tak nak kelip mata) terus dia senyum. 

Aku pun terus ambik gambar dengan abg  bob lokman.

Sempat dia tanya kami ni dari mana. Terus aku cakap dari tasik depan tu je. Hehe.. Office dekat tasik kan..

Magrib. Jom solat. ^_^

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page