Pink Diamond

13 October 2014

My homemade satay

Assalamualaikum..

Hari ni, pestime buat satay. Sebab nak perabiskan perut yang mertua bagi masa korban ari tu..
Haa.. Gitu.. 

Lepas tu bahan perap ada lagi. Perap isi ayam pulak.. Qaira suka satay ayam.

Aatay ayam pun dah cucuk kat lidi, so esok luaa boleh la bakar. Saje cucuk terus dan simpan dalam peti beku. Bila nak makan terus bakar. 

Tak sangka senang je bahan perap satay ni.. Cewaah.. Hehe.. Bukan riak.. Saya budak masih belajar. Tengok resepi via google je.. 😋😝

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page