16 July 2014

Projek kuih semperit raya

Assalamualaikum...

Masa nuzul Quran, buat projek kuih raya dengan adik ipar. Buat Kuih semperit.. Perit sangat nak buatnye.. Aahahaaa..

Ada banyak kaler pulak tu..kikikih....

Bila dah malas + penat , adik ipar aku dah tak larat nak picit acuan.. Terus tukar teknik buat kuih.. Maklumla.. Mini oven je.. Jenuh la pulak nak tunggu Q nak bakar semperit..

Tekap aje.laju giler tekap! Haha..

Kegigihan adik ipar aku menghasilkan sebalang semperit. Penat!

Aku? Sebok siapkan lauk berbuka.. Semalam buat rendang ayam lagik.. Hehe..

Hari ni, plan nak buat kuih makmur pulak.. Kuih yang tak terlalu perit nak buat.. ;p

Korang dah buat kuih raya ke?

3 comments:

  1. Wah wah wah rajinnya. Hari tu anak anak sibuk nak mkn biskut raya so beli je. Tak buat dah la kut sbb biskut kat rumh pun dah byk. Budak budak ni semangat nak beli je makannya tidak. Lgpun bulan pose x dan nak makan pun

    ReplyDelete
  2. Wah wah wah rajinnya. Hari tu anak anak sibuk nak mkn biskut raya so beli je. Tak buat dah la kut sbb biskut kat rumh pun dah byk. Budak budak ni semangat nak beli je makannya tidak. Lgpun bulan pose x dan nak makan pun

    ReplyDelete
  3. saya pun mini oven..gigih la menunggu nak bakar..huhu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page