1 July 2014

Murah tapi berkualiti di Ikea

Assalamualaikum..

Ini hanya perkongsian.. Bukan nak menunjuk.. While hatiku sentap.. Bila ada orang cakap aku menunjuk! Aiiiiii... Sentap jiwa raga mak ni nok! Takpela. Abaikan! Suke ati mereka la nak pikir ape.. Itu hak mereka,tak boleh halang...

Baru ni gi Ikea, just plan to buy barang murahan... Yang rm2,3 hengget tuh... Hehe..

Salah satunya bekas simpan makanan ni..

RM2.90 je. 1 set ada 3 pcs.. Aku beli 3 set. So ada 9 pcs.. Aku buat isi buah.. Lada.. Sayur yang dah potong.. Biskut Qaira untuk bawak bekal ke rumah mama pengasuh..

Memang murah sesangat. Siap boleh masuk microwave. Tapi umah aku tak pakai microwave..

So,sesiapa yang plan nak gi Ikea, boleh la cari bekas ni. Berbaloi-baloi..

Daaaa...

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. lama tak pi ikea.. kami beli bekas yg 17 bekas berapa belas tah aritu.. macam2 guna.. biar la orang nak kata apa.. kita bukan beli pakai duit dia..hihi

    ReplyDelete
  2. ikea jauh la...aritu sekali pergi bawa anak2..abis buat mcm rumah sendiri...hehehe..

    ReplyDelete
  3. memang murah la.boleh masuk microwave lagi..

    ReplyDelete
  4. Seumo idup pernah pegi ikea sekali je. Besar sgt. Penat nak jalan.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page