21 January 2014

Rasa muda

Assalamualaikum...

Everyday is busy at my office.. Walaumacamanapun, aku tetap meng'cool'kan diri. Balik keje still cooking,angkat kain,jemur kain.. Lipat kain tunggu bakul penuh. Pfft!

Hari ni,aku berjumpa dengan ramai orang.. New departmnt,new division..new job scope. Kene jumpa orang hebat-hebat.. Ngeeriii...

Yang bestnye,jumpa ramai orang,ramai yang rasa aku budak lagi.. Wah.. Haha.. Muka tak matured ke.. ;p poyonye ayat kawwww...

Budak opis pulak tegur, tak nampak macam mak orang la.. Hekhekhek... Muka cool je dengar bait-bait ayat tu. Dalam hati siapa yang tau..

Okei la.. Buat entry macam ni boleh buat yang membaca muntah darah.. Jom freshkan tekak tu dengan tengok muka Qaira.


Abaikan gambar aku. Tapi suke tengok gambar Qaira tu.. Dia senyum.. Oh..sweetnye baby kan. Tengok baby je geram!aum!

;p

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. comelnye baby awak... moge mejadi anak yg baik...

    Recent Post from MQ~Live : Romantiknya Monyet tu Naik Moto.

    ReplyDelete
  2. hihi..ok la tu..awet muda..comey nya qaira :)

    ReplyDelete
  3. qaira comel..tengok la sapa mama dia kan???heheh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page