Pink Diamond

10 December 2013

PWTC : Bekerja sambil jumpa artis!

Assalamualaikum...

Cerita bekerja di hujung minggu.. 1st time ni kerja hari sabtu dari lepas detik Qaira melihat dunia. Berat betul rasanya tapi terpaksa dilalui.. Ecewah...

Hari sabtu,datang pwtc bawak anak dengan abahnye sekali..hahamekaw.. Pakej bercuti keluarga ke kuar keje..kannnn....

Qaira duduk kat dalam stroller sampai tido.cian anak mama..



Budak-budak opis semua geram je dengan budak kenit ni..

Bila Qaira bangun,terus bagi breastfeed. Kemudian bawak pusing-pusing.. Nampak booth Tabung Haji, terus singgah untuk bukak acc Qaira... Serta acc mama & abah.. Hihihi.. Dah tetua baru bukak acc!! Atoiiyaaiii...

Lepas tu aku masuk balik booth spnb. Tengok depa dok kemas-kemas barang sikit-sikit.. Selagi tak kemas, orang datang tak benti-benti kan..

Elok sangat la tutup kedai awal-awal.. Hihihiii..

Artis pun ada datang kat pameran ni tau... Haa.. Mak enterperem giler noks!!


Qaira pulak pelik tengok patung bergerak..huhuu..

Lepas habis sesi enterperem diri sendiri, gi Ikea tengok barang umah baru..

Yeay.. Eksaited ni.. Duit nye lagi double eksaited nak keluar poket.. Hohoho...

Nanti la aku cite pasal umah okei...

Entry panjang ni bersempena MC sebab aku demam bahang bekerja di hari sabtu.. Heh...

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. yang hijau tu pun retis ke? hahaha

    ReplyDelete
  2. alelolo cian dak tecit ikut mam work ya..nnti komisen claim ngn mama yer hihiihihi

    dh sihat belum ni May?tk care yea.

    ReplyDelete
  3. Aww.. mommy jaga kesihatan k !

    ReplyDelete
  4. artis pun cari rumah kan...investment kot..hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page