Pink Diamond

16 December 2013

Keletah si kecil pengubat rindu

Assalamualaikum..

Rindu Qaira.. Lately ni memang nak berkepit dengan aku je.. *_*

Dapat duduk kat riba pun jadi dah..

Yang peningnya,aku lah.. Mana nak buat kerja rumah.. Nak packing barang order customer shaklee... Nak consult soalan-soalan dari customer.. Semua kene curik masa..

Elok sangat nak panjat aku.. Sejak pandai sangat berjalan sendiri dari kerusi ke meja,meja komputer abah dia pun dah pandai panjat sendiri..(+_+)

Sebab terlalu terer memanjat, katil pun abah Qaira dah bukak.. Lagipun nak pindah umah kan. Takpela bukak katil.. Tinggal tilam je..

Makin laju Qaira turun naik tilam.. Makin hebat pulak.. Tangan dulu kat lantai.. Lepas tu baru turun kaki..

Haa.. Bile aku susun stok dia sebok sekali.. Bergoling-goling botol shaklee.. Aku susun,dia robohkan..

Eh... Dah lunch hour. Jom makan!!

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. assalamualaikum may...dah semakin besar n dah panjang akalnya...

    ReplyDelete
  2. hehe..bila dia ada kita rasa macam kepoh je..tapi bila duk kat tempat kerja, kerenah tu lah yg kita rindu kan.. hihi..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page