Pink Diamond

4 December 2013

Kuantan banjir teruk!!

Assalamualaikum..

Ramai kengkawan update pasal banjir. Akak aku pun mangsa..

Selalu tu memang Kuantan banjir. Tapi rumah akak aku tak pernah kene. Tahun ni kene. Erm..means memang teruk lah kan..

Habisla kabinet dapur..hurm...

Boleh pulak si debob ni seronok main air..haiyoo..budak-budak..

Ni pulak area depan Megamall Kuantan.. Sape pernah pi Megamall???

Ada sesetengah kawasan tinggal bumbung je..

Hurm.. Jambatan di jalan utama dari Muadzam ke Chini runtuh..

Semoga mereka di sana selamat hendaknya..

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Truk jugak bnjirnya ni..kat sini pun sllu hujan je ni..kjap berenti,kejp hujn..

    ReplyDelete
  2. Truk jugak bnjirnya ni..kat sini pun sllu hujan je ni..kjap berenti,kejp hujn..

    ReplyDelete
  3. may,
    adik ipar kite pun dah pindah ke pusat pemindahan. die kt sg isap. pindah dok sekolah la ni~

    ReplyDelete
  4. semoga semua mangsa bertabah hati..

    oi..dak debob tu.. bahaya tu.. haishh..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page