Daisypath Anniversary tickers

5 December 2013

Macam kene ngorat je.. Macam kene je..

Assalamualaikum...

Hari ni gi keje naik ketapi lagi.. Untuk kali kedua sebab semalam bertugas kat PWTC. Cik abang hantar je..

Masa hari 1st naik ketapi, aku banyak bertanya kat staff KTM tu.. Sampai staff tu dah ingat sangat muka aku.. Hari ni staff tu datang borak dengan aku.

Soalan biasa la.. Macam selalu sangat kene ngorat kennnn.. Hahaaa

Keje mana? Ada jawatan kosong? Macamne nak mintak keje? Ada biz kad??

Ehem.. Tett.. Aku cakap takde.. Sebenarnya aku memang tak pernah apply biz kad pun dari company. Malas. Hoho..

Sambung gi soklan kat aku.. Blablablaaa.. Malas nak taip. Last sekali ada soklan 'dah berumah tangga?'

Dengan kembang idung aku cakap dah kawen.. Anak sorang.. Kekeeeekkkkkeee...

Ketapi pun sampai.. Ok bye. ;p

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Hahahahha...padan muka orang tu. Wah...ada anak sorang dah..saham melonjak lagi. Kalau cerita dengan cik abang, mesti dia bangga kan. Kerr, jeles?

    ReplyDelete
  2. wakakakaka maknanya hotsss lagik lah tu.hhehehe

    ReplyDelete
  3. hehehehe..jwpan best..hot mummy lah tueee :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page