25 July 2013

Dah berpikir habis ke untuk berbogel di khalayak?

 
 
Tak sangka masih ada lagi orang yang buat status macam ni..tak tau la ni memang status dia atau orang lain gune account dia..tak nak pikir negetif sangat...secara positif, mungkin orang lain guna acc dia kot..hehe....
 
 
Tapi, setiap orang dikurniakan akal untuk berfikir..sekian..

4 comments:

  1. muka cantik tapi tak cerdik..heheh

    ReplyDelete
  2. xnak lah aku tuntut..tak sggup tgk..huhu...giloo

    ReplyDelete
  3. dia je yg tau dier yg update status tu 2 org lain..tp klu btol, aish xkn smpi cmtu plak kn

    ReplyDelete
  4. orang hack gambar dia rasanya tu

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page