Daisypath Anniversary tickers

15 July 2013

Less is More by Sutera Shawl!sapa berminat nak jadi agent atau nak beli untuk kegunaan sendiri???

Hi all!berhari-hari ku tinggalkan blog ini tanpa pesan..(macam lirik lagu la pulek..)
Banyak hari dah nak update entry..dari semalam lagi sebab mak jemah tak keje semalam..tapi punye la busywomen..sedang menerima order-order untuk vitamin dan shawls!
Ha!bercakap pasal shawls, ni mak jemah nak cite (tetiba dah bertukar nama jadi mak jemah) baru ni dapat stok sutera shawl..sangat cantik okei...;)
macam biasalah...ambil direct dari tempat pengeluaran utama sutera..banyak jugak stok nye..tapi tak sempat nak ambik gambar semua koleksi yang ada...dengan si Qaira merengek lagi nak di pegang aje..hehe...
Model dah ada..hehe...antara yang sempat aku share untuk korang ialah..
Kaler ni still available!
colour blue turqoise ni sold!
Photo: Lessismore by sutera at Islamic Fashion Festival :).....bgya sguh hsbnd n wife ni memperagakn Lessismore by sutera...
colour yang model pompuan pakai tu still available..
Cantik tak model mak jemah??hehehe....
Photo
Yellow lessismore by sutera
Photo
Pinky creamy 2 tone lessismore by sutera
Photo
grey purplicious 2 tone lessismore by sutera are sold!
Photo
purplelicious 1 tone less is more by sutera
Antara yang masih available..yang opismet dah sambar pagi tadi, ada yang tak sempat ambik gambar tapi dorang dah beli!!..tapi nanti akan update semula which colour available okei.sebab ada banyak sangat stok!
Shawl ni adalah 100% silk...lembut..sejuk sangat..mudah jugak nak bentuk ombak-ombak gitu...ar..contohnye adalah macam model kat bawah ni pakai..
Maaf,kualiti gambar agak kurang memuaskan kerana masalah jerebu di luar bangunan!eh..eh...hehehe.sebenarnya tuan gambar yang memang kelabu-kelabu gitu...kikiki..
Ok..harganya sekarang adalah RM30 untuk 1pcs....manakala RM55 untuk 2pcs....dan RM80 untuk 3 pcs!!semua harga belum lagi termasuk postage cost by pos laju...
Nak bagitau semua, harga di atas adalah harga pengenalan bagi product sutera shawl ni..kerana harga sebenar bagi sutera shawl adalah RM49.90/pcs!
Jadi, untuk kamu-kamu yang suka buat site income dengan bisnes kecilan dan ingin menjadi pengedar bagi product sutera shawl ni boleh la emel (mayzura@ymail.com) terus kepada mak jemah ok...takpun tinggalkan emel korang kat komen ni..tapi lambat sikit mak jemah respon..kalau emel cepat sikit..sebab memang sentiasa on email..
Keuntungan?pasti berlipat ganda untuk pengedar sah less is more by sutera sahaja!cepat okei.. =)

3 comments:

  1. kirim salam kat model tu ye??hehehe :P

    ReplyDelete
  2. mak jemah je la jadi model..mak jemah pun cun pe..heheh

    ReplyDelete
  3. amboiii meriahhhh..rezeki murah skrg :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page