Pink Diamond

23 January 2015

Laguna Biru Fasa 2 Di Ekspo Pameran Hartanah Bangi!

Assalamualaikum...

Ada sesiapa yang sedang mencari rumah untuk dimiliki? Nih aku ada nak buat iklan sikit. Untuk minggu ni, Jumaat,Sabtu & Ahad (23~25 Januari 2015) aku berada di Ekspo Prospek Hartanah di PKNS Bangi. 

Aku di sini sebagai wakil pemaju untuk promosi projek perumahan mampu milik , bukan mampu tengok.. Projek Laguna Biru Fasa 2. 
Terdiri dari 6 blok bangunan 17 tingkat dengan kemudahan 2 unit lif. 

Harga jualan bermula daripada Rm145,000 ~ RM166,000.

Projek ini masih dalam peringkat kerja awal di tapak.. Kedudukan projek ini adalah di tengah perkampungan melayu. Dan kawasan ni bakal jadi tempat pelancongan sebab berdekatan dengan Tasik Biru. 

Kalau ada yang berminat boleh tengok syarat-syarat kelayakan di bawah.

Keluasan rumah 850kps & ada 2 jenis rekabentuk rumah bagi perumahan ni. 
So, kalau ada yang berminat boleh hubungi talian pejabat jualan 03-6034 3276

 

6 comments:

  1. Salam..wahh menarik juga yer.ada kolam tak hehehe

    ReplyDelete
  2. wah mcm best jer...mesra oku x?

    ReplyDelete
  3. best nya... harga kemain murah lagi tapi sayang saya tak boleh beli lah... tak cukup syarat... hehehe

    thanks for the info

    ReplyDelete
  4. mmg best umah ni...planning asal projek ni landed...tup2 jd apartment lak...hmmm...xjd beli...

    ReplyDelete
  5. slm nk tny, klo suami dh bli rumah,,layak ke istri bli kalo mengikut syarat rumah pertama tu utk isteri?

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page