Daisypath Anniversary tickers

30 May 2014

Kitchen Play Set Murah!

Assalamualaikum...

Baru ni carik kitchen play set utk Qaira. Nak bagi dapur sendiri untuk dia. So,jangan ganggu mama buat kerja kat dapur.. Hehee..

Aku ni nak bli kat kedai,bila cari tak jumpa. Bila shopping online,segalanya mudah

Tengahari tadi sampai kat opis aku.. Balik je rumah terus aku pasang.. Letak tepi dinding..

Bila Qaira balik rumah terus dia pi kat kitchen ni.

Aku tunjuk kat dia cara buat nasik goreng. Hahaaaa.. Cara pegang senduk.. Kihkihkih..

Ni tengah masuk ayam dalam oben.. Hehee..

Oke, open order,sape nak kitchen play set ni boleh emel k! Harga rm100 free postage.

Sekian :)

2 comments:

  1. assalamualaikum May....wah dah boleh masak sendiri...:)

    ReplyDelete
  2. Salam.. alamak, bagusnya anak dia botol bedak kat tepi..wat tahu jer..kalau anak saya mahu dah balun tabur 1 rumah

    http://impianibuyaya.blogspot.com/

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page