Pink Diamond

14 March 2014

Qaira 1y1m

Assalamualaikum.

Coretan untuk anak...

Dah setahun sebulan...

Alhamdulillah.. Full breastfeed again...

Sekarang... Aktif..

Keluar masuk almari...

Turun naik sofa...

Pandai berlakon...

Hai la si kenit...

Sekarang tengah sebok memerhati ape aku buat..

Contoh,aku pakai blusher, sat gi dia pun ambik brush tu sapu leher dia..

Dia ambik henpon, letak kat telinga.. Sambil berborak.. 'Haa..ar..blablabla..'

Gelak je tengok gelagat si kecik ni..

Tak sabar nak jemput Qaira kat umah pengasuh dia petang ni..

2 comments:

  1. bile tengok anak2.. rasa nak terbang balik dan dan ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Dah setahun. KEjap jer dah beso yer.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page