12 April 2013

Welcome home my dear

Assalamualaikum...

Dah selamat sampai umah kat kl...

Dalam kete tadi si kecik ni tido olok olok..mujur tak meragam masa mama mencekik kat R&R..

Cian...baring atas meja je..tilam dalam kete...

Sampai umah,mandikan dia..kenyangkan dia..baru tido.

Tu pun tido jap jap jek..sensetif betul dengan bunyian...haish...mama baru nak bukak kedai shaklee..dia dah bangun..huhu...

Terus bawak masuk bilik..sunyi sikit..:)

posted from Bloggeroid

12 comments:

  1. wahhh cpt nye dh besor gegirl ni..meh nk mwahh2 sket..

    dh abis pantang ye May? err..email akak yer..ade something utk dak tecit ni.. tinie_an@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. dulu kat umah berdua...sekarang suday bertiga...meriah2 :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum May...cute n comelnya...;)

    ReplyDelete
  4. wah baby akak..comelnya...suka2...akak kina ade nak hadiahkan akak templete blog jadi nanti akak pm kina ya...:)

    sebab kina nak tahu akak nak warna ape semua tu..:)

    ReplyDelete
  5. Alololo..tomeynye dia...tido je ye..

    ReplyDelete
  6. ololo..bagusnya dia xmeragam..nampak best je tdo..huhuh

    ReplyDelete
  7. Alooooo comelnyer baby Qaira.. bergaya gitu tidonyer.. May Qaira tido x pakai baju ye..

    ReplyDelete
  8. Mikhail dulu akak biasakan dia dengan bising..pengalaman anak pertama dulu terlalu senyap umah sampai bila balik kampung beraya dia susah nak tidur sebab bising,..adik dia sekarang ni akak bising2 kan umah bagi dia biasa..hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page