15 April 2013

Dah lama tak macam ni

Assalamualaikum...

Hari ni tinggal berdua je dengan Qaira kat umah..:)

Qaira tak de buat perangai pun..so,buat keje dengan aman..tapi time nak masak dia bangun pulak..jadinye dari pukul 12 masak,dekat pukul 3 baru siap masak..huhu..

dah lama tak masak kat umah..banyak benda aku kene cuci semula sebab dah berhabuk!!huhu..

Hari ni masak ala-ala orang baru habis pantang la kan...ayam masak kicap & ikan selar goreng je.kena la incik suami ikut menu aku...


Bila hidang nasik + lauk,incik suami cakap,waa..dah lama tak macam ni!!

haha..yela..dok umah sesorang kan..stok megi kari aku pun dah habis..selalu dia memang tak makan megi..kikiki.....


p/s:penat jugak cuci balik barang kat dapo yang berhabuk tu..fuhhhh....baru tinggal umah 52 hari...

posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. hehehe...

    baru start enjin la ni...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum may...dah semakin comel Qaira yer...:)

    ReplyDelete
  3. selamat kembali..hihi..akak start keja dahh..tak best!! ahahaha...

    ReplyDelete
  4. Alooo comelnyer Qaira.. hahaha padan muka Wan..

    ReplyDelete
  5. best tu kak..dulu mase mak kina pantang besalin kina makan ape yang mak kina makan...sedap jugak..huhu...
    xp nak makan selalu bosan kan kak:)

    ReplyDelete
  6. akak nanti kina email akak k..sebab sekarang bz sket..huhu..hope akak sabar menunggu:)huhu:)

    ReplyDelete
  7. kembali la kehidupan sebenar suami may. dapat mkn masakan isteri~

    ReplyDelete
  8. hehehe selamat mencuci n selamat bersilat semula di dapur:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page