Pink Diamond

28 March 2013

I can smile mama

Assalamualaikum..

Hari ni hari ke 38 aku berpantang...tinggal lagi 6 hari..fuhh..cepatla masa berlalu...

Hari ni nak publish gambar anak lagi..ngeheeehee..

Qaira pandai tenyum-tenyum daaaa...kacau-kacau dia dah boleh senyum..

Sejuk ati mama dengan aba

Baju ni adiah dari aunt nurul a.k.a bloger siezuka.com..tq auntie..:)

posted from Bloggeroid

16 comments:

  1. wahhh.. dah pandai senyum dah dia :)

    ReplyDelete
  2. dh kurang sikit dr muka wan masa bru2 lahir dlu.lama2 jd muka ko kot? hehe

    ReplyDelete
  3. waaa dah pandai senyum2 depan kamera dah..

    ReplyDelete
  4. Alah tomey tomey. Dah pandai senyum ye. Tak lama lagi pandai gelak pulak.

    ReplyDelete
  5. Alololo...comelnya. Dah pandai senyum.

    ReplyDelete
  6. muke sebijik cm papa dia...alahai.. comeynyeee...

    ReplyDelete
  7. aloloo...tomeyy da dak cik ni...

    ReplyDelete
  8. ala comelnya..cute je mulut dia

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum may...sekejap jer kan masa berlalu dah pandai senyum yer...:)

    ReplyDelete
  10. aloooo comelnyer Qaira.. Sama2 kasih Qaira.. hehehe :)

    ReplyDelete
  11. singgah pagi..
    ala comelnya ank akak :)

    ReplyDelete
  12. lama kina tak jejak kaki ke sini...waaa..akak dah jadi ibu...:)

    comelnya bayi akak:)huhu...dapat kat kina nie mang kene cubit..:)

    ReplyDelete
  13. comel..seronok kan ada baby..:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page