14 March 2013

Hari ke doploh empat fuhhhhhh

Assalamualaikum...

Entry untuk hari ke 24 berpantang..20 hari lagi untuk dihabiskan.fuh...~

Baru ni nurse datang umah..timbang berat Qaira..sudah 3kg...haa?dah 3kg??macam tidak percaye aje...

Cume nampak la muke dah bulat.tangan dah ada isi.lengan dah ada muscle..eh..hihi...lengan dah berisi la.....

Sekarang ni duduk dalam kain bedung pun ada style....kaki silang hokei...

Hadei..ikut sape ni suke silang kaki..kena ikat pun boleh bersilang bagai...styloo kata abahnye....

Disebabkan Qaira tersangat meraung-raung lepas ditimbang,nenek bedung je tak pakai baju..haa...hamekk..hihi..dah macam orang g Mekah gitu..

Next monday,Qaira genap sebulan..kene bawak Qaira gi klinik cucuk sebulan...dan timbang lagi..

Skang entry kisah anak je kan..ari tu sebok entry perkembangan sepanjang preggy..ni perkembangan bb aje..hehe..nanti dah lama sikit baru boleh update per'kembang'an @ pengecutan pade mamanye yang tengah berpantang.ngahaha..

P/s: tq yang datang sini wish tahniah n doa kalian semua..maaf tak dapat buat lawatan balas..buat masa ni tak sempat lagi..

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. memang ada style lah qaira! hehe

    xsabar nk tgk dia. :)

    ReplyDelete
  2. jgn ajar qaira doploh tu..:)

    kaki org kaya

    ReplyDelete
  3. cutenya dia..jari kaki dia pjg,cantik tu:)

    ReplyDelete
  4. ala..xnmpk lagi mata qaira masa terbuka..comelnya dia..

    ReplyDelete
  5. jaga diri baik2 ye...pantang betul..jangan tipu2..hheheheh

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum may...sekejap jer dah besar kan...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page