Daisypath Anniversary tickers

6 April 2017

PRECIOUS SERUM YANG MEMANG SANGAT PRECIOUS

Assalamualaikum. 

Saya nak sharing pasal serum antiaging dekat korang semua ni.

Yang lelaki boleh la hadiahkan kepada isteri. Si isteri pun boleh hadiahkan untuk suami. 

Serum ni sangat bagus untuk mereka yang dah berusia 30 tahun ke atas.

Khasiat Precious Serum by HICOS:

🌹Menghilangkan garis halus dan kedutan!
🌹Melembab & memperbaiki struktur kulit.
🌹Mengelakkan kerosakan kulit akibat radikal bebas.
🌹Menghaluskan dan melembutkan kulit.
Meningkatkan elastisiti/kekenyalan!
🌹Memulihkan tisu rosak.

Bahan-bahan : Aqua, Sodium) Hyaluronate, Rose Essential oil.

Cara penggunaan : Cuci muka sebelum penggunaan Precious Serum by HICOS. Sapukan sedikit serum pada wajah dengan menggunakan hujung jari. Dicadangkan penggunaan dua kali sehari, sebelum tidur dan di waktu pagi untuk kesan maksima.

Kalau tak percaya, pi google di fesbuk. Tengah trending sangat.

Kalau nak cuba boleh dapatkan dari saya kerana saya ialah pengedar sah HICosmetic.

200 botol dipos setiap hari.

Jom saya kongsikan feedback ye!




Jangan lupa dapatkan dari saya sebotol ye. InsyaAllah berbaloi-baloi..

Tq sudi baca. 

Bye~

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page