Pink Diamond

21 March 2017

IDEA BAJU SEDONDON DI MAJLIS PERKAHWINAN

Assalamualaikum.

Throwback story je. Untuk majlis persandingan adik ipar pada 18 Mac 2017. Tarikh sibuk. Takde langsung gambar dengan pengantin. 😂

Sempat posing masa belum sibuk je..


Ni je gambar yang ada.. 

Tetamu memang agak ramai. Family saya pun semua datang... abah datang dari Segamat, mak, abang & adik serta family datang dari Keratong..  

Husband pulak memang sibuk. Ke depan ke belakang. Memang dia pun tak de bergambar langsung.

Dengan cuaca agak panas.

So boleh kata gambar saya pada majlis tu hanya yang atas tu je lah.

Baju sedondon ni sponser by. Family member pun tak ramai. So adik ipar beli. Mak mertua saya jahit. Buat jubah je senang. 

Sebelah kanan saya tu kakak ipar saya. Kecik molek je orangnya.

Kat tengah-tengah tu anak-anak kitorang.

Memang semua orang kepenatan sangat. Saya je kurang penat sebab sibuk dengan anak bujang yang nak berdukung je dengan saya. 😅

Apa pun majlis selesai alhamdulillah...

5 comments:

  1. Mase time kahwin ni la baru dpt reunite dgn family2 jauh. Tapii.. Penattt

    ReplyDelete
  2. Cantik ... kenduri sekarang banyak yang pakai briesmaid ..sedondon gitu ..hehe btw CCL tambah follower sini #1022

    ReplyDelete
  3. Alololooo comel je semua sedondon! Musim kenduri kan. Tambah sekarang cuti sekolah. Ahad lepas pun saya siang ke malam 4kenduri jauh-jauh. 😂💪

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page