Daisypath Anniversary tickers

20 January 2017

Secret Recipe Bagi Free ! Slice Cake Hari Ni je...

Assalamualaikum.

Hai!

Lunch dah? Makan apa pulak hari ini??

Saya makan kek kat Secret Recipe berdua dengan opismet je.. 

Tau tak? Sempena anniversary ke 20 tahun Secret Recipe pada 20 Jan 2017, dorang bagi free 1 slice cake!

Nyummy! 
 
So kami berdua share la kek free tu!

Tapi hari ni sahaja.. so cecepat la pergi Secret Recipe berhampiran.

Tadi kami kebulur sangat. Order jugak main dish walaupun dah ada cake! Teruk nye tekak mintak macam-macam.
  
Laksa Singapore untuk saya. Spagheti ape bende tah untuk akak opismet.

Pestime rasa laksa Singapore. Not to bad la. Sedap jugak.

Tapi, saya ni seram sikit nak order menu lain-lain di Secret Recipe!

Sebab penah dapat makanan di Secret Recipe yang indah khabar dari rupaaaa.. (*___*)

Kalau nasib baik dapat Restoren Secret Recipe yang ok... ok lah! Kalau dapat yang tah pape.. memang sedih makanan yang dihidangkan.

Tapi yang saya pergi hari ni, tak mengecewakan! (^_^)

Tapi itu pengalaman saya. Pengalaman korang pulak??

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page