Daisypath Anniversary tickers

14 February 2014

Rezeki tengah-tengah bulan!bonus Shaklee!Income Nuffnang!

Wah.. hari ni hari gembira di tengah bulan...hehe..kenapa??? tetiba rasa macam rezeki mencurah-curah la pulek di tengah-tengah bulan ini...hekhek....


Mood nak update blog macam ke laut sikit.. sebab dah rasa macam kekeringan idea... Tapi, hari ni tengok Nuffnang ada bagi 1 buffered earning pulak.. ish...ngigau ke hape depa ni... Tapi dengan hadiah buffered earning tu di tengah bulan ni, terasa semangat yang hilang telah pun kembali..eceh!
Nampak tak?dulu kencang je buffered earning datang.. ni hampir sebulan baru datang semula!! Saje je tau depa ni.. menguji kesibukan aku sekarang..huhu.. btw thanx Nuffnang dan reader semua.. hurm. ayat macam bloger glemer kan? kikiki...

Rezeki lain?? Bonus Shaklee masuk hari ini! yeay!
Sebenarnya, bukan nak menunjuk..hanya nak share... kalau korang rajin update blog, rezeki dari nuffnang mencurah-curah.. kalau korang rajin bisness Shaklee, korang dapat bonus.. Jadi kalau nak buat side income dengan shaklee, boleh la contact aku ok..haha!

Kenapa aku suka bisness Shaklee ni? Ekcelli, dengan Shaklee, aku tak de la kelam kabut nak gi pejabat pos ke, stokis ke.. Semuanya di hujung jari.. Yang penting, share je kebaikan product. so far,customer-customer aku memang datang repeat order lepas tengok keberkesanannya.. alhamdulillah. dengan izin dari Allah, dan usaha kita sendiri, suppliment yang di makan member kesan yang positif.. Sesuai sangat untuk momy-mommy yang duduk kat umah.. jaga anak..tak sempat nak kuar rumah.. This is the best online business for you!

Aku rasa aura positif menular dalam diri...ahahaha... 

Kalau berminat, jom la join aku.. emel ok..aku reply sepantas kilat! 

5 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki2..... saya pun dah lama x chk tgk apa ade kat iklan nuffnang... huhu

    ReplyDelete
  2. wah..bestnyer... camner la nak bagi rezeki nuffnang masyukk.. sy ada RM2 je..haha...sedey... :(

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki. Akk dah lama tak dpt BE...huhuhu...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...rezeki..tahniah cik may:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page