Pink Diamond

17 November 2013

Mandi-manda di Ulu Yam

Assalamualaikum..

Ini cerite semalam..bermandi-manda di air terjun.

Family day katenye.tapi tak banyak gambar pun.

Sebab sebok pegang Qaira.. Aku tak mandi pun..sejukkk..

Qaira?mandi kejap je.. Sebab dah menangis kesejukan..hihii..

Gi reramai dengan family husband...balik tu kepenatan..fuuhhh....

Ada kejadian sebelum balik..anak buah husband nyaris kene hanyut air..punye syiok dia dok dalam pelampung..tetibe tengok dia pun layan je ikut arus air..husband yang nampak terus lari dalam air dengan langkah panjang. Aku nampak dia lari dalam air. Ingatkan eksaited terlebih sampai tahap berlari tu.. Rupanya kejar si anak buah yang hanyut tu..

So, takde ape berlaku.. Alhamdulillah selamat..

Sesapa ada anak kecik, jaga-jaga main air ye!!

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. lama tak singgah sini... dah ada qaira dah...

    ReplyDelete
  2. bestnya..xpernah g bwk qisya mandi air terjun..mandi kolam je baru..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page