Pink Diamond

17 February 2016

Jam Tangan Baru Dari Zalora

Assalamualaikum...

Hari tu dapat invitation dari team Zalora untuk buat entry produk Zalora. Boleh tengok entry kat bawah ni ha kalau nak tau. Pakai henpon ni susah pulak nak letak link..

Entry dah tepek. Zalora bagi la voucher sebagai token. Ehehe.. So dari voucher tu aku shoping jam tangan. Kekonon nanti boleh la tukar jam masuk keje lepas cuti bersalin 60 hari ni..

Semalam pilih jam. Sebelum pukul 11am tadi dah sampai. Terkejut mak noq..
Kotak bukan main besar. Hehe.. Dalam kotak ada kotak jam.. Cantik.. Tapi tak sempat ambik gambar. Anak dah ambik kotak jam buat main.

So, ini la jam nye..
Lama dah tak pakai jam tali gini. Selalu pakai jam bertali besi tu je.

So boleh la bertukar-tukar jam tangan setiap hari. Hehe..


2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page