Pink Diamond

23 April 2015

Berbasikal di Taman Metropolitan, Kepong

Assalamualaikum..

New aktiviti baru kami anak beranak di zaman GST sekarang.. Berbasikal hujung minggu.. Bagi berpeluh. Bagi peha mak-mak orang ni kecik... :p. Kekonon je la boleh kecik kan...
Lama tak bagi peluh keluar... 

Bila naik basikal ni, baru tau taman ni besar giler!

Siap jumpa ikan keli yang baaanyakkk sangat. Tak tau la orang bela untuk jual ke atau memang kepunyaan Kerajaan. Sebab ada orang DBKL buat rondaan kat situ..
Pusing-pusing jumpa banyak bangau tengah lunch ikan hidup-hidup. Gile meeah makanan dorang. Tak payah nak terbang atas air usha ikan sebab ikan memang banyak kat tepi-tepi air tu..
Kami siap rehat bawah pokok kelapa nak bagi Qaira tengok bangau. Cewah. Padahal dah semput kayuh basikal.. Hihihi.. 

Sejam je kami cycling.. Sewa basikal sejam RM10. Ada banyak pilihan basikal untuk sewa. 

Kali kedua cycling, kami sewa basikal kat Taman Botani Shah Alam pulak. Yang tu entry nanti-nanti ye!

La ni, laki aku dok survey basikal kat kedai pulak.. Boleh tahan mahal basikal sekarang arrrr.. 



2 comments:

  1. bestnyaa..mesti qaira seronok..

    ReplyDelete
  2. amboi mama Qaira yg terlebih happy ni...baik ngaku...hahhahaha!!

    best nye sis dpt cycling pusing2...sesambil jamu mata..

    akak tak tau la stil lade skill ngayuh ke idak ni..lama sungguh x cycling..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page