Pink Diamond

14 September 2014

Seluar Dalam Lesap??

Assalamualaikum...

Saje letak tajuk seluar dalam.. Nak bagi hotttt... Ahaha...

Tapi masih berkisar perihal seluar dalam.. 😛

Ada anak yang pandai sorok barang ni, kadang boleh buat tercarik-carik.. Kadang boleh buat lawak pun ada..

Tak tau la bila dia sorok kan.. Hari ni bukak laci almari jumpa macam-macam dia sorok! Adeh.. Antaranya seperti tajuk di atas.

Terus aku wasap abah dia tanya ada kah dia yang simpan bebarang tersebut dalam laci? Jawabnye takde.

Sahla budak kecik tu punye kerja! 😑😑

Belum g di buatnya sorok remote tv, henpon, modem.. 

Sape yang anaknya sebegini jugak.? 😅😅😅

3 comments:

  1. salam singgah

    anak saya pun sama..
    kalu tak ternampak dia p sorok memang tak jumpa la jawabnya

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Boleh tahan anak dara sorang tu ye.. Takat dah tiga masuk empat orang anak ni takde yang jenis melawak sorok seluar dalam. Haha

    ReplyDelete
  3. Mikhail macam tu la dulu..bila tanya dia,dia pun buat2 cari sama..lepas dia jugak yang jumpa...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page