17 November 2014

Kinetic Sand : jom bina istana pasir

Assalamualaikum.

Jom main pasir. Hehe. Eksaited bawak anak gi taman untuk main basikal, bola & pasir. 

Pagi semalam, seawal pagi gerak ke taman nak keluarkan peluh. Sampai port best sikit, terus keluarkan perkakas..
Haa.. Tu dia.. Bersungguh-sungguh Qaira main pasir. Mama dia makan takoyaki sambil snap gambar. Haha.. 

Tapi budak-budak besela. Main kejap lepas tu nak main benda lain. Terpaksa la kite menjadi kreatif kan. Aku kecik dulu bebas je main pasir. Bawah umah, belakang umah. Hehee.. Buat lobanv congkak kat tanah.

Berminat nak dapatkan pasir kinetic ni? Jom emel saya ye! Harga mampu milik.. Moulud diberi percuma..

Apa tu moulud?? Ala.. Yang tools Qaira pegang tu. Nak buat istana, buat ketam, penyodok pasir bagai tu..

Harga RM65/kg include poslaju & free 1 set moulud.
Bila Qaira bosan, terus dia gi cari sumber ilham tempat lain.
Anak la anak.. :)

1 comment:

  1. kalau anak akak si Mikhail dia suka pasir yang ada becak2 sikit..hahhaha..kalu kering2 gini dia tak mau..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page