Daisypath Anniversary tickers

22 February 2015

JOM BOOKING LIMO TAXI BUDGET UNTUK KE KLIA/KLIA2!!

Untuk sesiapa yang sedang merancang untuk bercuti atau ada urusan kerja yang kena naik fligth kat KLIA, boleh la hubungi Encik Mohd Khairulazwan di talian yang tertera di sini kerana dia ada menyediakan servis untuk kenderaan teksi LIMO budget. Teksi LIMO ni bukanlah teksi yang warna merah putih @ biru putih tu yer? Ini memang teksi untuk airport sahaja. So, tak boleh la korang nak tahan dekat tengah-tengah jalan mintak hantar ke Bukit Bintang! Hehe...

So, rupe paras teksi LIMO Encik Mohd Khairulazwan begini.. Cuma di bahagian no plat tu ada tertera LIMO.. so itulah teksi LIMO..

Servis yang disediakan adalah untuk hantar anda dari KLIA ke mana-mana destinasi di Semenanjung Malaysia. Nak ke hotel? Rumah? Ditanggung beres je..  Juga bersedia untuk menjemput anda dari hotel/kediaman ke KLIA & KLIA 2. Untuk KLIA 2, teksi LIMO hanya boleh hantar anda sahaja ke sana. Tak boleh nak tunggu di KLIA 2 kerana teksi LIMO ni khas untuk menunggu penumpang mereka kat KLIA aje.

Harga? Sangat budget dan ekonomi bergantung la lokasi korang nak pergi tu.. Daripada korang drive & park kereta kat KLIA while korang tengah fly or dok suruh orang gi KLIA jemput jauh-jauh, baik naik teksi LIMO je. 

017-9667969
017-9667969
017-9667969

Boleh call, mesej ataupun whatsapp yer! Buat tempahan awal untuk servis ni okey!

Daaaa..!!!!


1 comment:

  1. Senang la nak booking limo klw nak pg klia nanti. Nak ke klia 2 x de ke

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page